niedziela, 12 stycznia 2014

Uśmiech...zostałyśmy nominowane do Liebster Blog Award

A tu niespodzianka - zasiadam do kompa po spożyciu słusznej porcji rogalików drożdżowych i równie słusznej drożdżowych cebularzy okraszonych rukolą ze słonecznikiem, a tu miła nominacja od http://malaimama.blogspot.com/ do Liebster Blog Award - znaczy czytają nas, Didi!


Cytuję:

„Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.




Takie to jakby blogowe Złote Myśli (kto pamięta, kto...ja miałam zeszyt), ale zarazem uznanie blogowego pisarstwa i możliowść rozpoznania w blogosferze.

Oto pytania, które otrzymałam i na które odpowiedziałam:

1. Zaczynam dzień od ...........kawy zbożowej Anatol z cynamonem.
2. Ja często robisz coś dla siebie? Gotowanie i czytanie to zawsze coś dla mnie, więc codziennie.
3. Jaki jest Twój ulubiony film? Moje Wielkie Greckie Wesele ;-)
4. Co zmieniłabyś w swoim życiu? Jeszcze więcej wyrozumiałości dla innych.
5. Co daje Ci największą satysfakcję? Kontakt z ludźmi.
6. Mam słabość do .............siedzenia do późnej nocy przy książce.
7. Jaki jest Twój wymarzony prezent? Ciężki, wielki gar do powideł z grubym dnem.
8. Co najbardziej drażni Cię u innych? Niedotrzymywanie słowa i przechodzenie nad tym do porządku, jakby nic się nie stało.
9. Twój największy sukces? Gospodyni domowa i mama na cztery fajerki.
10. Nie wychodzę z domu bez ..............córki ;-)
11. Co jest dla Ciebie najważniejsze? Relacja z Bogiem, Rodziną i Przyjaciółmi.

A oto moje nominacje blogów:


I moje pytania:

1. Moja ulubiona pora roku to...
2. Najchętniej czytam...
3. Uwielbiam jeść...
4. W kuchni nie znoszę ...
5. Najlepiej czuję się w otoczeniu barwy...
6. U innych ludzi najbardziej cenię...
7. Patrząc w przyszłość jestem...
8. Na spacer chodzę ...
9. Nigdy nie zjem ...
10. Najprzyjemniejszym dźwiękiem jest...
11. Na strychu schowałabym/schowałbym ...

Czekam na odzew ;-) i pozdrawiam, wraz z Didi usilnie szukającą materiałów pisarskich na pękającym w szwach regale.

2 komentarze:

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...