sobota, 11 stycznia 2014

Szykuję ...pasta z fasoli z mocną nutą curry

Zainspirowana wpisem Kuzynki, postanowiłam i ja sprawić sobie kolejną pastę na chleb i jak sami zobaczycie nie tylko (bo i do naleśników się zdała odpowiednia). Oryginalny przepis znajduje się tutaj:


A moja wersja jest nastepująca, zapraszam do lektury:





Składniki:

  • 400 g fasoli białej drobnej (moja z Kupca)
  • 3 duże ząbki czosnku
  • kminek mielony
  • majeranek
  • cząber
  • pieprz czarny
  • przyprawa curry
  • słodka papryka
  • sól


Wykonanie:

Fasolę trza namoczyć na noc w wodzie z dodatkiem cytryny, rano wodę odlać, fasolę ugotować do absolutnej miękkości - ja gotuję z dodatkiem kminku, majeranku i cząbru - jest wówczas mniej gazotwórcza. 




Następnie fasolę z roztartym czosnkiem, curry, papryką, pieprzem i solą miksujemy (ja miksowałam w misie blendera porcjami bo pasty wychodzi cała micha). Można ją później ewentualnie dosmakować - jo dołożyłam jeszcze ciut soli i soku z cytryny. 

Feeria barw cieszy oko: ;-)


A teraz łychy w dłoń i prosto z michy:




Na chlebek w sam raz - sami zobaczcie, a najlepiej przygotujcie i podzielcie wrażeniami:




Niedługo odsłona druga - w naleśniku.... ;-D

2 komentarze:

  1. Nominowałam Cię do Liebster blog award. Zapraszam na http://malaimama.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, zapoznam się ze wskazówkami :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drukuj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...